Hallgassunk má valamit
2020. június 12. írta: Amigarockwell

Hallgassunk má valamit

Épp kerestem valami hallgatni valót és most nem Maid Of Acere vágytam, hanem valami másra. És eszembe jutott az AllSuckAll. Voltam az első koncertjükön, és a legelső megmozdulásuk óta követem őket. Nemrég volt változás, ha jól tudom a kilépett 2 tag helyett még nincs más, de remélem lesz vagy ugye netalántán visszatérnek. Bár erre valószínű kicsi az esély mert a basszusgitáros ha jól tudom soproni a zenekar meg egri. Hát nem épp közeli szomszédok, és az már nekem is mondható távolságnak. Viszont bármi lesz a zene amit alkottak az nagyon jó még mindig és remélem nem fogják befejezni.

A bejegyzés trackback címe:

https://hupifeketenyuvesostoros.blog.hu/api/trackback/id/tr6915806318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása