SPOTIFY milyen évem is vót
2018. december 26. írta: Amigarockwell

SPOTIFY milyen évem is vót

Nézegetem a spotffyt, hogy megérné-e nekem a premium vagy sem. A vége az mindegy, de elém rakta milyen évem is volt 2018. Mondom legyen. És akkor szembejött ez:

spotyfy4.jpgRettentő viccesek vagytok ám cukifiúk. Nyilván az a megfejtés, hogy nem sokat hallgattam és abból nem jött össze egyetlen óra sem, de akkor miért nem lehet percben odaírni.
De ezzel nem ért véget a vicces kaland, de nem ám:spotyfy3.jpgÓ köszönöm szépen, hogy a tudtomra adják mennyire is jó ízlésem van. Persze ez koránt se tükrözi a zenei hallgatásomat, hiszen nem veszi nem is vehetné igénybe a különféle zenei illetve nem zenei de zene hallgatásra használt oldalak statisztikáit. A gépemen elhelyezett zenékről említést se teszek.spotyfy2.jpgNa ja, tényleg szakítottam időt régi számokra is, mint például a 768-as is mert továbbra se értem miért kell számként hivatkozni egy zenére. De tény, valóban hallgattam régi zenéket de a Queen bármelyik dalánál bőven régebbieket is. Főleg régi blues rock and roll fordult elő, de mintha elvétve némi ősrégi jazz is (aminél szintén a hajamat fogom, hogy miért kell ezt a nyomorult "dzsessz" magyarítást használni miért nem lehet maradni a jazznél.)spotyfy1.jpgJa igen, de szerencse, hogy szóltatok osszam má meg miket hallgatok különben senki se fogja elhinni. Me én ilyen hazudós lennék.

A bejegyzés trackback címe:

https://hupifeketenyuvesostoros.blog.hu/api/trackback/id/tr8814515966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása