Ánglius Pánk Csajok
2020. május 21. írta: Amigarockwell

Ánglius Pánk Csajok

Megint lett egy külföldi zenekar amit szívesen megnéznék koncerten is. Ja most nincs semmi mert agyvihar van, hiába 10 évente kell egy válság, ha másként nem megy akkor egy járványra hivatkozva lesz. 

Szóval a Crucified Barbara után ismét rábukkantam egy zenekarra ami tényleg érdekelne is annyira, hogy tényleg meg is nézzem. A Barbara pár éve 2000 jó magyar forintért nagyon is jó volt a Dürerben, de semmiképpen se az olcsó hmm Janka, hanem egy nagyon is jó koncert. Csak utána jött pár évre a hír, hogy ennyi és befejezik, pedig vártam, hogy na hátha megint, ha máshol nem akkor valami fesztiválon.

Viszont a Maid Of Ace egy angol és nagyon is működő zenekar, ráadásul jóval fiatalabbak is, bár ez teljesen mindegy, összekötőkapocs még, hogy csak csajok, viszont testvérek, ami azt hiszem ehhez hasonló felállásban elég ritka. Ja és jóféle punk rock. Persze a stíluson lehet vitázni, de nekem mindenképpen az. 

Tulajdonképp eme poszt írásakor nincs 1 hete, hogy megnyitottam egy fülön a böngészőben, hogy majd meglesem mi ez, és nagyon kellemes meglepetés ért. És ha nem is állandóan de csak hallgatom. 

És pont ezért is születik eme poszt.  Ja és mikor utána néztem mik és kik ők, mennyi zenéjük van, láttam ám, hogy tavaly felléptek itthon, de akkor nem ismertem még őket, szóval nem számít. Nagyon remélem, hogy nagyon hamar átjönnek ide is még. Gyanítom többször is mielőtt az angol hülyék, hülye angolok elhagyják az uniót....

A bejegyzés trackback címe:

https://hupifeketenyuvesostoros.blog.hu/api/trackback/id/tr8515711486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása