Zeneileg zeneiség
2019. január 31. írta: Amigarockwell

Zeneileg zeneiség

bonzailogo.jpgGörgettem napközben a facebook idővonalat, látok egy megosztást, és mivel a nagyszerű közösségi oldal (ej ezt a hülye elnevezést, na de asszem írok is erről valamit, hogy ezt így mé kell) rendelkezik egy save funkcióval (angolul használom és (ahogy mindent amit csak tudok (túl sok a zárójelben lévő zárójel (ja tényleg)))) és mondom majd este itthon vagy esetleg máskor.

Viszont kivételesen eszembe jutott, és ahogy meghallottam az első hangokat már rögtön tudtam, hogy ez nagyon de nagyon jó! A stílus stoner rock/metal, görögök és nagyon jó, vagy ezt már említettem?

A nevük egészen biztosan nem utal a stonerrel társított általánosításokra, kis zöldike/fű/marcsi/stb á dehogy.

De jelenleg józan vagyok, fűvel nem igazán szoktam élni inkább néha némi sör, bár viszonylag régen ittam, és tisztán is lehet élvezni. Ahogy most is teszem, ezen sorok írásakor, és igazából a végéig se értem még. Ellenben rögtön íráskényszer jött rám ez miatt. Ami abból a szempontból, hogy nagyon sokáig ihlet hiányom volt és talán még van is ezért szinte alig-alig csináltam valamit is. 

Bonzai:

Bandcamp
Facebook
Instagramm

A bejegyzés trackback címe:

https://hupifeketenyuvesostoros.blog.hu/api/trackback/id/tr3014601076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása